Kontakta oss

Laddar...

Kontakta oss

Var god och välj först ämne i formuläret här nedanför. Därefter, fyll i övriga fält.

Avsluta genom att trycka på "Skicka":

Kontaktinformation:
kundservice@klockgiganten.se
Öppettider for kundservice:
Måndag till fredag, 10.00 - 17.00

Företagsinformation
Reverie ApS
VAT.nr: 502072-5627
Cvr nr: 33260954

Viktigt!
Om klockans skada inte är en sak för garantin, eller är en giltig reklamation, så får du om några dagar, e-post med förslag på reparation. DU har då 14 dagar på dig att acceptera eller avvisa. Om du avvisar så kommer vi att kräva täckning för alla eventuella portokostnader samt hanteringsavgifter (minimum 400 kr), innan vi skickar tillbaka klockan till dig. Vi förvarar klockan i 8 veckor efter vårt e-post-meddelande, och förbehåller oss rätten att sedan avyttra klockan.


Leveranstider Inför Jul

OBS! Detta gäller endast när följande leveransmetoder är valda:
"Expressleverans (UPS) till närmaste utlämningsställe: 1-4 vardagar", "Expressleverans (UPS) till din dörr: 1-4 vardagar)" och "Expressleverans (PostNord) till närmaste utlämningsställe: 2-5 vardagar".

Observera att detta gäller för varor med "Skickas omedelbart (helgfri vardag), om beställning görs innan kl. 15.00" på produktsidan. För varor med "Skickas inom 24 timmar på vardagar" eller annat, måste extra hänsyn tas till detta!
Vi gör alltid vårt bästa för att hålla leveransgarantin, men vi kan inte påverka eventuella förseningar på grund av väder eller hos PostNord. Vid normala omständigheter gäller dessa beställningsdatum.

Söder om Gävle (endast fastlandet)

Beställ senast fredagen den 19/12 kl. 15:00
Din försändelse levereras till närmaste utlämningsställe / din dörr (senast) den 23/12.

Gotland eller norr om Sundsvall (Söder om Boden)

Beställ senast torsdagen den 18/12 kl. 15:00
Din försändelse levereras till närmaste utlämningsställe / din dörr (senast) den 23/12.

Norr om Boden

Beställ senast onsdagen den 17/12 kl. 14:59
Din försändelse levereras till närmaste utlämningsställe / din dörr (senast) den 23/12.

Här under så ser du de tre mest vanliga frågorna, samt svaren på dem.

Om du inte hittar svaret på din fråga så kan du använda formuläret (lite längre ner på sidan).


  1. Jag har precis köpt en klocka, men nu står det att den är restnoterad/utsåld?

    Så snart som du har genomfört ditt köp så justerar vårt system automatiskt lagerlistan.Därmed är klockan reserverad för dig. Om lagersaldot var nere på 1, före ditt köp, så kommer det därmed att vara 0. Att det då är utsålt gäller bara för de som kommer efter ditt köp. Din klocka skickas omgående (om beställningen gjordes innan klockan 16).

  2. Hur kan jag justera länk-armbandet?

    Med de flesta länk-armband så medföljer ett gratis länkverktyg:
    https://www.klockgiganten.se/watch-sizing-tool

    När du lägger länk-armbandet i kundkorgen så bifogas automatiskt även ett länkverktyg, till en kostnad av 0 kronor, om det hör till din modell.
    Hur länkverktyget fungerar kan du se här: https://www.klockgiganten.se/watch-sizing-tool .

  3. Klockan var inte vad jag hoppades på, och jag vill returnera den - hur ska jag göra det??

    Vi hänvisar till punkten Ångerrätt i vårt avtal. Samtidigt ska det dock poängteras att alla returneringar bör sändas som paket, med spårning. Väljer du att skicka med porto, utan spårning, så sker det på egen risk. För skyndsammast behandling så ska ett returformulär (här nedanför) ifyllas och medsändas.

Vi vill gärna spara data i cookies

Vi använder informationskapslar från trafik-logg för att identifiera vilka sidor som besökts, vilket hjälper oss att förbättra användarvänligheten på vår hemsida, både generellt samt specifikt för dig. Läs mer här;