Kontakta oss

Laddar...

Kontakta oss

Var god och välj först ämne i formuläret här nedanför. Därefter, fyll i övriga fält.

Avsluta genom att trycka på "Skicka":

Kontaktinformation:
kundservice@klockgiganten.se
Öppettider for kundservice:
Måndag till fredag, 10.00 - 17.00

Företagsinformation
Reverie ApS
VAT.nr: 502072-5627
Cvr nr: 33260954

Viktigt!
Om klockans skada inte är en sak för garantin, eller är en giltig reklamation, så får du om några dagar, e-post med förslag på reparation. DU har då 14 dagar på dig att acceptera eller avvisa. Om du avvisar så kommer vi att kräva täckning för alla eventuella portokostnader samt hanteringsavgifter (minimum 400 kr), innan vi skickar tillbaka klockan till dig. Vi förvarar klockan i 8 veckor efter vårt e-post-meddelande, och förbehåller oss rätten att sedan avyttra klockan.

Här under så ser du de tre mest vanliga frågorna, samt svaren på dem.

Om du inte hittar svaret på din fråga så kan du använda formuläret (lite längre ner på sidan), eller ringa till oss på 08 408 382 64 mellan kl.12-17 (vardagar).


  1. Jag har precis köpt en klocka, men nu står det att den är restnoterad/utsåld?

    Så snart som du har genomfört ditt köp så justerar vårt system automatiskt lagerlistan.Därmed är klockan reserverad för dig. Om lagersaldot var nere på 1, före ditt köp, så kommer det därmed att vara 0. Att det då är utsålt gäller bara för de som kommer efter ditt köp. Din klocka skickas omgående (om beställningen gjordes innan klockan 16).

  2. Hur kan jag justera länk-armbandet?

    Med de flesta länk-armband så medföljer ett gratis länkverktyg:
    https://www.klockgiganten.se/watch-sizing-tool

    När du lägger länk-armbandet i kundkorgen så bifogas automatiskt även ett länkverktyg, till en kostnad av 0 kronor, om det hör till din modell.
    Hur länkverktyget fungerar kan du se här: https://www.klockgiganten.se/watch-sizing-tool .

  3. Klockan var inte vad jag hoppades på, och jag vill returnera den - hur ska jag göra det??

    Vi hänvisar till punkten Ångerrätt i vårt avtal. Samtidigt ska det dock poängteras att alla returneringar bör sändas som paket, med spårning. Väljer du att skicka med porto, utan spårning, så sker det på egen risk. För skyndsammast behandling så ska ett returformulär (här nedanför) ifyllas och medsändas.

Vi vill gärna spara data i cookies

Vi använder informationskapslar från trafik-logg för att identifiera vilka sidor som besökts, vilket hjälper oss att förbättra användarvänligheten på vår hemsida, både generellt samt specifikt för dig. Läs mer här;